ضد فتنه

ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

 

 

 

*مهم‌ترین روز سال از نظر شیطان پرست‌ها

در شیطان پرستی مهم‌ترین روز در ایام سال، سالروز تولد خود آدم است، این جشن تولد، اصلش برای شیطان پرستی است که کسی آن روزی که متولد شده برایش مهمترین روز باشد، یک وقت کسی می گوید برای من مهم‌ترین روز، روزی است که بچه‌ام به دنیا آمد، این شیطان پرستی نیست، اما اگر کسی روز تولدش مهمترین روز سال برایش باشد و خیلی برایش مهم باشد و گرامی بدارد. ... علتش این است که شیطان پرست‌ها می‌خواهند خود انسان را به جای خدا قرار دهند و اینکه خدای هر کسی نعوذ بالله خودش است و به عبارت دیگر خدای درون انسان برایشان ملاک است، خدای درون انسان و روز تولد این خدا (نعوذ بالله) بهترین روز برایشان است و به همین جهت این جشن تولد که مرسوم شده، خیلی نباید پیام تبریک داد و یا روز تولد من فلان روز است و این حرف‌ها نباید مهم باشد.

اصل شیطان پرستی روی این فکر است که بگوید لذت هر کسی در این دنیا است و لذت انسان به بدنش است و نه به روحش. به عبارت دیگر تمامی ادیان به نوعی به دنبال روح انسان هستند و هر دینی روح را کار دارد و شیطان پرستی می‌گوید آن چیزی که ادیان درباره روح می‌گویند من درباره بدن می‌گویم، خوب بخورد، خوب زندگی کند، هیچ مانعی جلوی راه کسی نباشد، اینها را بیان می‌کنند.

شیطان پرستی با کسی احساس گناه کند، احساس پشیمانی، شرمندگی، عذاب وجدان، احساس محدودیت و ضعف و این چیزها خیلی مخالف است و شیطان پرستان همیشه دم از این می‌زند که در هیچ شرایطی نباید ناراحت بشوید و هر کاری که در هر لحظه‌ای انجام دادید، همان کار، کار درستی بود و لذت نیز فقط حسی است و نه لذت عقلی و خیالی، در حالی که جلسه قبلی بیان شد، دین ما خیلی طرفدار لذت است اما لذت عقلی و نه لذت مادی و لذت عقلی را بر لذت مادی ترجیح می‌دهیم.

اینکه می‌گوییم صوت قرآن بر هر چیز ترجیح دارد، اینکه در روایات گفته می‌شود، پیغمبر خدا(ص) وقتی به بهشت می‌رود، سر به سجده می‌گذارد و پانصد سال آخرت سجده‌اش طول می‌کشد، یا مثلاً می‌گوییم و رضوان من الله اکبر، اینها لذت‌های عقلی است که در دین ما وجود دارد و بر هر لذتی ترجیح دارد، اینکه مثلاً گاهی گفته می‌شود خدای متعال از همه خوشحال‌تر است، خدا هر چه را که می‌خواهد که هست و هر چه را نمی‌خواهد که نیست، خدا خودش، خودش را می‌شناسد و می داند که خودش خداست، دیگر چه کیف و خوشحالی از این بیشتر که خودش را می‌شناسد و می‌داند خداست و می‌داند هر چه می‌خواهد هست و هر چه می‌خواهم نباشد نیست، این لذت خداست. چقدر در قرآن یستبشرون، یفرحون، لاخوف علیهم ولا هم یحزنون است و در قرآن و روایات خیلی زیاد است



نظرات شما عزیزان:

سوگل
ساعت19:30---24 تير 1392
مطلب مفید و زیبایی بود!


پاسخ:امیدوارم استفاده کرده باشی،ممنون که سر زدی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 تير 1392برچسب:مهم‌ترین روز سال از نظر شیطان‌پرست‌ها, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}