ضد فتنه

ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

 براساس اعترافات لیونی؛ ‘شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر کنونی قطر و حمد بن جاسم اول وزیر قطر’ از جمله کسانی بوده اند که رابطه با آنها نمونه ای ا ز بهترین موفقیت های وی در دوران تصدی مسئولیت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بوده است.

 

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویداد، می توان اذعان به این واقعیت داشت که سران رژیم صهیونیستی معتقد به ایجاد جامعه ای فاسد برای پیاده نمودن اهداف شوم خود می باشند. سیاستمداران صهیونیست، برای مطیع نمودن یک جامعه سرکش، سرگرم نمودن مردم به نیازهای شهوانی را بهترین راه حل خود می بینند.

 

حال می توان گفت این سیاست آنقدر گسترده و فراگیر شده که خود سیاستمداران و کسانی که پایه گذار این قانون بودند را درگیر امراض شهوانی نموده است. آمارهای افشاکننده فساد اخلاقی، از خاخامها گرفته تا سران رژیم صهیونیستی می باشد. بر اساس داده های “مرکز خدمات روانی وزارت آموزش و پرورش رژیم اسرائیل ” نیز در سال ۲۰۱۰ ، ۶۲۷ مورد تجاوز جنسی lبه کودکان توسط همسالانشان و یا معلمانشان که اکثر آنان خاخام می باشند گزارش تفسیری شده است. رسوایی های تاکنون lبه بار آمده سران و خاخامهای رژیم صهیونیستی یک طرف و اذعان تازه تزیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی lبه برقراری روابط نامشروع با پادشاه قطر برای کسب اطلاعات سودمند، هم یک طرف.

 

روزنامه یدیعوت احارونوت اظهارات “تزیپی لیونی” وزیرخارجه سابق رژیم اسرائیل در مصاحبه با نشریه آمریکایی “تایم” منشر نمود. لیونی اعتراف نمود: برای منافع اسرائیل، روابط جنسی برقرار نموده ام و اگر بار دیگر لازم باشد، این کار را تکرار خواهم نمود!

 

لیونی گفت: “به هنگام فعالیت خود در سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) چنین عملیات ویژه از جمله برقراری روابط جنسی با بعضی شخصیت های مهم اروپایی و منطقه ای و از آن جمله بعضی سران عرب داشته ام که از آنها باج خواهی کنم و آنان را lبه دام موساد بیندازم.”

لیونی گفت: “اگر رژیم صهیونیستی lبه اطلاعات نیاز داشته باشد، باز هم رابطه جنسی برقرار خواهم نمود و یا اشخاص را خواهم کشت.”

لیونی در حالی lبه این موضوع اعتراف نمود که یکی از سرشناس ترین خاخام های رژیم صهیونیستی از برقراری روابط جنسی زنان صهیونیست با دشمنان تل آویو برای دریافت اطلاعات پرده برداشت و آن را مباح دانست و گفت: “شریعت یهودیت lبه زنان اجازه می دهد تا با دشمن برای دریافت اطلاعات مهم روابط جنسی برقرار نمایند.”

 

 

براساس اعترافات لیونی؛ “شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر کنونی قطر و حمد بن جاسم اول وزیر قطر” از جمله کسانی بوده اند که رابطه با آنها نمونه ای از lبهترین موفقیت های وی در دوران تصدی مسئولیت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بوده است.

البته بسیاری از سیاستمداران عرب و رسانه ها از این ارتباط باخبر بوده اند و وی در شماری از کشورهای اروپایی lبه سبب قتل و باج خواهی جنسی تحت تعقیب است، اما lبه لطف نفوذ رژیم صهیونیستی و دیانت یهود تاکنون توانسته است نجات یابد.

 

گفتنی است سابق بر این نیز رسانه ها از حقیقت “هم‌جنس‌باز” بودن وزیر سابق امور خارجه رژیم‌صهیونیستی و همچنین از وجود روابط جنسی وی با “رایس” وزیر امور خارجه آمریکا پرده برداشتند. “لیمور لیونات” وزیر پیشین آموزش رژیم اسرائیل اشاره نمود که وی نیز [چند ماه قبل] از وجود روابط ‌جنسی میان لیونی و “کاندولیزا رایس” [وزیر امور خارجه آمریکا] خبر داشته است.

چندی پیش نیز بعضی رسانه‌ها از روابط عاشقانه رایس با یک جوان عرب پرده برداشتند که lبه گزارش تفسیری الشروق، این جوان از نزدیکان یکی از سران سیاسی عرب است که رایس در حاشیه مسافرتهای خود lبه خاورمیانه که lبه lبهانه بررسی روند صلح منطقه انجام می‌شود با وی دیدار می‌کند. از آن سو این جوان عرب نیز با مسافرتهای خود lبه اروپا و آمریکا فرصت‌هایی برای دیدار با رایس lبه وجود می‌آورد.

 

باشگاه خبرنگاران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 مرداد 1392برچسب:از- همجنس- بازی- با -همتای- آمریکایی- تا- رابطه- جنسی -با -امیر -قطر, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}