ضد فتنه

ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

 


نظرات شما عزیزان:

س.م
ساعت16:38---22 مرداد 1392
آدم هرچی بیشتر میره تو نخ این مسائل بیشتر به ضرر خودشه. همون بهتر که آدم بیخیال باشه و فقط اعتقادات خودش رو دنبال کنه و کاری به کار دیگران نداشته باشه. اینجوری آدم بیشتر ذهن خودش رو مشوش می کنه.

به هرحال موفق باشین
پاسخ:شما درست میگی اما اگاهی داشتن از این مطالب به ضرر کسی نیت هر چی بیشتر بدونی بهتره،درضمن این باید قابل توجه کسایی باشه که میگن (دین اسلام در نمادگرایی فرو رفته بر اساس عقلانیت نیست در حالی که دین های دیگه در قلب عقلانیتن)


zahra
ساعت3:07---5 مرداد 1392
سلام.مشتکرم از اینکه با مطالبی که میزاری حواسمونو جمع میکنی.فقط یه نکته آقای روحانی انتخاب شدن بزارین کارشونو شروع کنن بعد بر ضدشون بنویسین.اعتراف میکنم منم طرفدار ایشون نبودم ولی حالا که رای اوردن نباید اینجوری کنیم.امیدوارم ایشون همونی باشه که همه مون دوست داریم.

به منم سر بزن اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده
پاسخ:سلام،ممنون که نظر گذاشتی،منم امیدوارم آقای روحانی همونی باشن که ایران نیاز داره اما خب با کارگروهی که تشکیل دادن و منم مطلبشو تو وبلاگ گذاشتم یه خورده نا امیدمون کرده مطمئن باش اگه یه حرکت خوب از ایشون سر بزنه رو به عنوان نکته مثبت تو وبلاگ میذارم،بازم ممنون که سر زدی ونظر گذاشتی و به مطالب توجه کردی


sogol
ساعت12:32---18 تير 1392
ممنونم از کمکتون!

sogol
ساعت21:00---17 تير 1392
خوب ما باید چی کار کنیم؟

مثلا سرور موزیلا فایر فاکس چیزی جایگزین اون نیست!!!!!

یعنی سرور اکسپلورر یا گوگل کروم و یا اوپرا هیچکدوم شبیه هم نیستن!

لطفا کمکم کنید!
پاسخ:کار خاصی نباید کرد،مقصود آگاهی پیداکردن از این قبیل موارد است چون دشمن با این اعداد و ارقام و نماد ها سعی در پیشبرد منافع خود دارد یعنی وقتی به این نمادها میرسیم اگر از آنها اطلاع نداشته باشیم به عنوان یک مسئله ی مثبت در ضمیرناخودآگاه ایجا میشود که بعدا دشمن میتواند از آن در مواقع لازم استفاده کند پس آگاه بودن از آنها ضرری ندارد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 فروردين 1387برچسب:Fox- مکارتر -از -روباه,,,, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}