ضد فتنه

ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

 

 

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی منتشر کردند که متن آن به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی

باسلام

تشخیص شورای نگهبان، تشخیص یک عده انسانهای عادل، بی طرف و بصیر نسبت به صلاحیت ها است. امام خامنه ای(7/2/92)

با اعلام اسامی احراز صلاحیت شدگان دوره یازدهم ریاست جمهوری، باز هم شورای محترم نگهبان با عمل به مرّ قانون، به وظیفه ی خود در چارچوب قانون اساسی عمل کرد و تمام هم خود را بر آن داشت تا واجدین شرایط برای این امر خطیر را شناسایی و در معرض رای آحاد ملت بگذارد.

اما دیده می شود که برخی دوستان اخیر شما که سبب دوستیشان بر همگان روشن است، سعی دارند با وارد کردن تشنج در بین علاقه مندان و القای بی اعتمادی نسبت به رای شورای محترم نگهبان، سیستم انتخاباتی نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند. سیستمی که به حق نه تنهاسیستمی بهتر از آن؛ بلکه حتی سیستم مشابهی برای آن که مطابق با آزادی مشروع و اسلام مداری و خدامحوری باشد، در هیچ کجای جهان به چشم نمی خورد.

بدیهی است که این عده دانسته یا نادانسته با بهانه هایی درحال تکمیل پازل دشمن و القای یاس به مردم در انتخابات آتی می باشند. انتخاباتی که حضور همه ی سلایق در آن اعم از کارگزاران، اصولگرایان ،اصلاح طلبان و... نوید خلق مشارکتی عظیم و حماسه ای دیگر را می دهد.

برخی دیگر نیز با ابزارهای رسانه ای و مردمی شیوه ی فشار به شورای محترم نگهبان را پیش گرفته اند؛ امری که امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) مکرر آن را امری خطرناک برای کشور و اسلام دانسته اند؛ امری بسیار مذموم که البته طبیعتا هرگز به بار نخواهد نشست و امت بیدار و همیشه در صحنه با پشتیبانی های خود نشان داده اند که این بار نیز اجازه نخواهند داد، اصرار بر سلایق شخصی باعث انحراف اذهان فقها و حقوق دانان محترم از اصول شرعی و قانونی متقن گردد.

از شخصیتی چون شما که خود جزء تدوین کنندگان قانون اساسی بوده و همواره نسبت به این سند ملی و شورای محترم نگهبان با احترام یاد کرده است، انتظار می رود که به عنوان شایسته ترین فرد برای ختم این مساله، این بار هم با خلق حماسه ای سیاسی و با دلی مطمئن، قانون گرایی خود را ابراز داشته و جلوی دسیسه های شیطانی ایادی کفر و نفاق را گرفته و نگذارید که مانند سال 88، هزینه ی سکوت برخی سیاسیون را نظام و ملت متحمل شوند. چرا که قانون خط قرمز نظام و رد شدن از آن تنها به سود دشمنان سوگند خورده ی این نظام است.

هرچند این بی قانونی ها و حرکات ناشایست از جانب برخی علاقمندان باعث هزینه برای کشور و کند شدن روند صعودی و رو به پیشرفت کشور عزیزمان می شود؛ اما ایمان به وعده های الهی و تجربه نشان داده است که نهایتا این مسائل در دریای وسیع بصیرت ملت و رهبری هضم گشته و نظام با قدرت الهی خویش، این مسائل را نیز مانند تمام پیچیدگیهای تاریخ 34 ساله و پرفراز و نشیب خود، حل و فصل خواهد نمود.

 

والسلام علیکم

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}