ضد فتنه

ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کامران باقری لنکرانی دقایقی پیش در جمع حامیان مردمی سعید جلیلی در محل سالن ورزشی مهران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با شرایط خاصی مواجه است.

وی افزود: امروز شرایط جهانی با یک چالش بزرگ مواجه بوده و عده‌ای هستند که می‌خواهند راه غلط را نشان ما بدهند؛ برخی برای ما اینگونه این ترویج و تبلیغ می‌کنند که اگر می‌خواهید کشور را حفظ کنید باید کدخدایان غاصب جهان را تحمل کنید.

لنکرانی با تأکید براینکه تعالیم دینی ما هیچ نسبتی با سازش با کدخدایان غاصب ندارد، خاطرنشان کرد: در تعالم دینی ما آنچه مسیر را باز می‌کند توکل بر خدا است نه توکل بر قدرت‌های شیطانی.

* ما با آرمان و تفکرات نظام اسلامی آشتی می‌کنیم نه با قدرت‌های شیطانی

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری  گفت: امروز باید با مردم خودمان تفکرات و آرمان‌های نظام اسلامی آشتی کرده و نه اینکه آشتی با مستکبران جهانی را بر آن مقدم بدانیم.

وی افزود: انتخابات بیست و چهارم خردادماه صحنه مهمی در آینده تاریخی کشور است؛ کشورهای مختلفی در تاریخ آمدند و رفتند و این انقلاب اسلامی است که پس از 35 سال همچنان مقتدرانه و بالنده روبه‌ جلو حرکت می‌کند و هیچ عقب‌گردی در مسیر خود ندارد.

لنکرانی یادآور شد: مردم غیور ایران در 24 خردادماه حماسه‌ساز خواهند شد و این روز نقطه عطفی از جنس نهم دی و 22 بهمن خواهد شد.

* برخی با منم منم گفتن در خلق حماسه فرصت‌سوزی می‌کنند

لنکرانی با بیان اینکه در انتخاب گزینه اصلح باید هواس‌مان جمع باشد، تأکید کرد: نباید با غفلت سبب رأی‌آوری کسانی شویم که با لجاجت و منم منم گفتن‌های خود در خلق حماسه فرصت‌سوزی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در این 35 سال حرکت بالنده و روبه جلو داشتیم امروز نیز مختصات پیشرفت را باید درک کنیم و باید بدانیم که به جز مدیریت گفتمان انقلاب اسلامی مختصات دیگری برای پیشرفت نیست.وزیر بهداشت دولت نهم اذعان کرد: با پایمردی و ارزش‌ها و با پایداری بر آرمان‌ها، رهبری الهی به همراهی مردم و مسئولان مختصات پیشرفت را با تمام وجود درک کرده و در 24 خرداد ماه حماسه‌ای عظیم خلق می‌‌کنیم.

* انحراف این است که برخی برای خود شأنیت قائل می‌شوند نه گفتمان:

باقری لنکرانی با ابراز نارضایتی از اینکه برخی در مسیر قدرت‌طلبی افراد را به خود دعوت می‌کنند، تصریح کرد: امروز گلایه می‌کنم از برخی که برای جرأت و شتاب در مسیر دست‌یابی به قدرت همگان را به خود دعوت کرده و برای خویشتن شأنیت قائل می‌شوند؛

 امروز صحنه‌ای است که باید آحاد جامعه را به گفتمان دعوت کرد نه به یک فرد.

* افتخارم این است که جلیلی دعوت به گفتمان می‌کند نه به خود

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از سعید جلیلی با عنوان کاندیدای اصلح یاد کرد و گفت: افتخار می‌کنم که جلیلی آحاد جامعه را به گفتمان انقلاب دعوت می‌کند و نه به خود؛ این برای سعید جلیلی و برای انقلاب اسلامی به عنوان برگ برنده‌ای به شمار می‌رود.

وی افزود: برخی در صحنه تبلیغات انتخابات جایگاه متهم و مدعی را عوض کردند و بترسیم از کسانی که برای رسیدن به قدرت منم منم می‌کنند.

لنکرانی تصریح کرد:

امروز بترسیم از کسانی که برای رسیدن به قدرت از هیچ فسادی نمی‌گذرند و یا از کسانی که به بهانه سازندگی در حاشیه آنها افرادی ثروتمند شدند و این مسائل احتمال بروز انحراف را ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: ملت غیور ایران همواره بالنده و پویا است و هیچ عقب‌گردی در خود ندارد؛ کاندیداها بدانند باید خدمت‌گزار مردم و پایبند به آرمان‌های نظام اسلامی باشند و اگر درصدی سهم‌خواهی از آنان دیده شود مقبولیت و محبوبیتی نخواهند داشت.

وزیر بهداشت دولت نهم از اصولگرایی حزبی با عنوان آفت بزرگ اصولگرایان یاد کرد و ادامه داد:‌ ما باید در صحنه اصولگرایی گفتمان را احیا کنیم.

به گفته باقری لنکرانی آفت ما آفت اصولگرایی حزبی است و در برابر اصولگرایی گفتمانی راهگشا است.

گفتنی است دقایقی پیش کامران باقری لنکرانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که یک روز مانده با اعلام رأی شورای نگهبان انصراف دارد در همایش مردمی حامیان سعید جلیلی در مشهد حضور یافت و در بدو حضورش جمعیتی هزار نفری با سر دادن شعار صلی علی محمد یاور رهبر آمد از وی استقبال کردند.

همچنین در این همایش باشکوه جمعیت با سر دادن شعارهایی چون «نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم»، «برگ برنده ما شهید زنده ما»، «هیهات من‌الذله» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کردند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 15 خرداد 1392برچسب:, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}